mari ikut bontot saya :)

Saturday 21 May 2011

orang kunang! orang kunang!


assalamualaikum

tetibe excited gila dengan orang kuning kan
yela sebab aku salah seorang pengguna DIGI EASY PREPAID!!



saje nak gebang kat korang yang aku guna DIGI sekarang. woi! bia la aku nak guna digi ke celcom ke hotlink ke maxis ke eh hotlink dengan maxis same la. whatever la kan duit aku suka aku la. fine! yang kau nk emo sangat apesal nie akem ? lepak chill relax la bhai. hehe!

aku da jadi pengguna digi baru je 2bulan. meh aku bagitaw korang sebab musabab aku guna DIGI.

1. sangat murah dan berbaloi2 bagi manusia yang KEDEKUT macam aku nie -___-

2. line penuh kalau kat kampung. korang xpayah susah2 nak panjat pokok segala carik line. kalau guna digi line sentiasa ada. silap2 kalau xde line ORANG KUNING digi tuh datang kat korang bagi line. fine! GEBANG lagi.

3. Digi pun de FRIEND FINDER la. servis dia same je cm hotlink tuh. so korang xyah risau ok kalau korang pakai digi pun korang tetap taw lokasi awek korang CURANG dengan jantan lain. korang bolah la terjah dia senyap2! jeng~jeng~jeng

4. bubble talk. fungsi bubble talk nie sama je macam korang hantar sms juz dia dirakam dalam bentuk suara. so kot2 la kan tiba2 korang rindu setengah mati kat pkwe/mkwe korang so korang boleh la suruh diorang hantar pesanan suara diorang dalam bentuk suara untuk melepaskn rindu. tapi korang janganla lelebih pulak kn pegi hantar rakaman suara yang entah hape2 memang nak makan penyepak cap kaki tiga la kan. heh!

5. free call dan sms kepada 3 BUDDYZ anda. buddyz nie macam aktif 5 kat hotlink tuh. yang membezakannya adalah kalau BUDDYZ nie free call free je ble2 mse xde had. so kelebihan bagi couple yang suke call doplo pat jam tanpa henti korang boleh la call pasangan korang tanpa henti sebab servis dia free dan agak2 la kalau  telinga tuh da lebam asyik letak dekat telinga je korang boleh la pulak msg pasangan korang sampai bengkak jari pulak dan henpon korang jammmmedddd!! hehe. kalau aktif 5 pulak kol kena bayar cuma harga murah sikit then sms pun kene bayar tp 1 sen je kn. cuba bandingkan dengan DIGI. nmpak perbezaannya??..

lagi satu sebab utama aku guna digi nie ialah puan SNA pun guna digi so dia la buddyz aku yang pertama. hehe. memudahkan kerja dia nk kol aku lelme kn. sebabnya dia nie bukan jenis yang suka mesej punya orang dia lagi suka kol alasannya penat nak menekan key pad henpon tuh lelme. timing free kol pun kena dengan timing dia sebab biasanya dia xkn mesej aku 1 ary tuh buzy dengan rutin dia sampai la pukul 12 tengah malam barula dia kol aku. lepas rindu!! hehe.

yeah!! terima kaseh si gemuk
u rawk my day yeahhhh!!
tehee~

ok sampai sini dulu nak g mencekik.
bye u olls!!
take care.. ^^

No comments:

Post a Comment

entries

cerita saya ;)