mari ikut bontot saya :)

Monday 2 May 2011

air ketum :)

*dekat kampung .

ehh pagi hari sabtu hari tu aku cuba lah nak try (AIR KETUM)  dekat sekiansekian . aku keluarkan duit RM5 untuk membeli sebungkus air ketum . lepas beli tuh . aku seronok sangatsangat lah kan sebab first time dapat rasa air ketum . 3gelas aku sapu tahu ? lepas aku sapu air tu . aku dah start peningpening jalan pon jatuhjatuh macam gempa bumi jelah . huh ! lepas tu kitaorang tak sedarkan diri langsung ! 50-50 lah , huh ! 24jam kitaorang tertido . sedaramara ***** semua cakap "nah nak sangat ketum nya , nih lah ketum . hahah . dyorang gelakgelak , huh ! SUMPAH serik ! lepas tuh ada yang cakap "nak ke pakcik belikan lagi ? pakcik belanja ! huh ! tanatana ! kitaorang dah serik , korang dekat luar sana jangan meniru aksi ini tahu ? bahaya :) haha . kitaorang cuba sebab kitaorang taksub dengan cara hidup orang kampung :) haha . bukan setakat air ketum saja dadah semua korang jangan lah test ! tahu ? tak kesian dekat mak bapak korang ke ha ? huh !




jangan meniru aksi terlampau ini :)

No comments:

Post a Comment

entries

cerita saya ;)