mari ikut bontot saya :)

Monday 2 May 2011

taiping ;)

huh penat semalam kan ? semalam dan semalam haha ! hari jumaat lepas aku pegi taiping dengan abang kacak aku , yang botak tu , si edden lah kan ? comelcomel tu . time kitaorang ontheway ke sana napak pakcik and isteri dia sedang mengayuh moto dyorang :) haha . kitaorang yang baik hati nih kan ? kita orang berhenti then tanya pakcik tu . aku cakap macam nih dekat pakcik tu , (woi tua ! ape kena dengan moto kau!)haha tada lah , kitaorang cakap baikbaik lah macam nih (pakcik oh pakcik yang comelcomel anjeanje tuh , kenapa dengan moto pakcik ?)pakcik tu cakap rosak lah dik , takpe bia saya bantu (macam aku tahu repair jeh) lepas kitaorang merosakkan lagi moto pakcik tu , aku cakap  "saya tak tahu lah pakcik :') haha , hampas nya aku nih kan ? tak tahu repair buat macam tahu ! HAHA . lawak . time kitaorang dah gerak dari pakcik tu , moto kitaorang pulak rosak =.=" tapi ada ramai orang tolong tahu ? haha ! terima kasih kepada orang yang menolong kitaorang tu heh ? sekian .

No comments:

Post a Comment

entries

cerita saya ;)