mari ikut bontot saya :)

Wednesday 16 March 2011

kawankawan ;)

ini kawan saya :)  dia sungguh gemuk dan montel , saya suka lepaklepak dengan dia kerana dia kedekut baik , saya suka cara dia menyebarkan ajaran PAS kepada saya . perutnya yang montel membuatkan saya rasa nak kawan dye dengan lebih lama :)


manakala ini ialah abang3line kawan saya yang selalu menasihati saya :) haha . kalau korang lepak dengan dia komfom pecah mata perut punya lah , sebab ? penuh dengan lawaklawak kampung . pasal duit ? dye nie tak bekira lah , haha . dia serorang jejaka yang tampan bagi saya :)



ini abang kelate saya , yang suka menjual budu dekat orang ipoh , dan mengajar orang caracara makan budu dengan lebih tertib , muka dye yang jambu membuatkan saya tertarik nak tidur dengan dye satu malam , saya bukan gay :) . abang kelantan nie adalah idola saya . saya nak jadi handsome macam dye , abang kelantan nie baik . pemurah . dan lembut . saya suka buli dye di dalam kelas . sebab saya suka dye :) cewahh .



ini kaka saya yang tersayang ! dye dah tua :) tapi tak kawinkawin lagi . haihh . bila tanya dye cakap tak ready lagi . huh . apa lah . kaka saya yang nie suka memberi nasihat yang berguna :) haha . apelah . kaka saya yang nie sungguh ayu kan ? cakap jujur heh ? ayu kan ? tapi dye tidak dapat terima kenyataan yang dye nie ayu =.="

ini si pakya dan si faiz , mereka suka kan lagulagu metal core , sebab dyeorang pesakit mental , haha . dye orang sangat PELAWAK macam pelowokpelowokpelowok , geh ! geh ! geh ! geh ! haha , mereka nie single , sapesape lah kan , nak nombor mereka sila call kami di talian 999 okay ? pakya handsome ! peh pon handsome . macam usop :)

untuk kawankawan yang tiada disebut didalam ini , tidak bermakna saya lupakan korang :)sesiapa tidak berpuas hati ? sila comment :)

No comments:

Post a Comment

entries

cerita saya ;)